شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب (پیشگام تجهیزات ایرانیان) ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان، در راستای خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان شریف در زمینه تولید، معرفی و آموزشتجهیزات پزشکی درمانی_زیبایی آغاز نمود.
نقطه عطف اسکان پویا طب، نظر بر نیاز جامعه پزشکی، پیشروی در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد، برای مقابله با ناهنجاری ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح بوده است.

اسکان پویا طب همواره هدف بزرگ، مدیریت فروش تکنولوژی های برتر جهانی در زمینه های زیبایی و سلامت را دنبال می کند. توانمندی و پیگیری هدفمند؛ دو فاکتور مهم و از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید. همواره نقطه نظر شرکت رسیدن به موفقیت های روز افزون در زمینه نوآوری است.

دستاوردها؛

مجموعه دستاوردهای شرکت اسکان پویا طب طی سالها فعالیت خود، گردآوری کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه بوده است. که با تلاش و حضور در کنگره های داخلی و خارجی توانسته اند با جذب بیش از ۵۰۰۰ پزشک در زمینه های پوست و مو،زیبایی و جراحی نمایندگی های شرکت را که مشتمل است از محصولات بزرگترین نمایندگی ها و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی، در سراسر کشور گسترش دهد.
مجموعه اسکان پویا طب متشکل است از چندین دپارتمان که از جمله آن ها میتوان به دپارتمان های علمی، فروش ، آموزش ، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی اشاره داشت.

دپارتمان علمی؛

دپارتمان علمی اسکان پویا طب در نظر دارد؛ با تولید دستگاه در زمینه های پزشکی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص تولید و حمایت از کالاهای ایرانی گام موثری را پیش رو بردارد.

دپارتمان تحقیقاتی و فروش؛

دپارتمان تحقیقاتی و فروش اسکان پویا طب با ارائه و معرفی سیستم ها و تجهیزات پیشرفته جهانی با روشی علمی ، روشن و صادقانه همسو در جهت تکنولوژی های مطرح جهانی قصد دارد، کمک شایانی به جامعه پزشکان، مراکز درمانی و کلینیک ها برای دستیابی به رضایت و نتایج بهبودی کارآمد نماید.

دپارتمان آموزشی؛

دپارتمان آموزشی شرکت با برگزاری کلاس ها و نشست های آموزشی ، علمی و عملی در نظر دارد تا گامی موثر در راستای ارائه خدمات هدفمند، کاربردی و همگام با دانش و علوم روز دنیا برای پیشرفت جامعه پزشکی کشور عزیزمان بردارد.

دپارتمان فنی و مهندسی؛

همچنین در دپارتمان فنی و مهندسی، مهندسین کارآزموده و با تجربه گرد هم آمده اند؛ تا با هدف تامین، تعمیر و نگهداری تجهیزات در جلب رضایت و آسودگی خاطر همکاران گرامی گامی موثر بردارند.

shr چیست

اس اچ آر نسل جدید و آخرین تکنولوژی از ipl ها است:

اس اچ آر جدید ترین تکنولوژی روز مخفف SHR (super hair remove all) 10 شات در هر ثانیه میزند. درد ندارد.

گارانتی پانصد هزار شات تعوض لامپ، دارای گارانتی بازدهی، قابل استفاده برای رنگ های مختلف پوستی، بدون درد و عوارض سوختگی، کم ترین آسیب را به پوست میرسونه نتایج مشابه لیزر دایود، فیلتر کردن طول موج 950 تا 1200 نانو متر

مزایایه ریوکسی

این دسنگاه نسبت به مشابه های داخلی و خارجی دارای مزیت هایی به شرح زیر میباشد:

با استفاده از تکنولوژی IPL نور منتشر شده با تولید گرما، توسط رنگدانه مو، ملانین جذب می شود. این روند زمانی به اوج اثربخشی خود می رسد که شخص دارای موهای تیره و تایپ پوستی روشن باشد. حذف موهای کرکی و روشن که فاقد ملانین هستند با روش IPL چندان موفقیت آمیز نخواهد بود.

با تکنولوژی SHR ، تکنولوژی تائید شده و دارای FDA آمریکا در حذف موهای زائد، تنها 50 درصد از انرژی برای حذف موهای دائمی استفاده می شود. 50 درصد باقی مانده در سلول های بنیادی پوست مسئول تولید مو در طول درمان با استفاده از این تکنولوژی جذب و از بین می روند.

چرا اسکان پویا طب‌ (پیشگام تجهیزات ایرانیان)

امروزه نظر بر افزایش تقاضا در کلینیک‌ها و مطب‌های پوست و زیبایی راه اندازی، بروزرسانی و مشاوره تجهیز این مراکز بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.

در رتبه دهی از مشتریان مشاوران تجهیز که در طول سال 1398 در ایران انجام شد، از بین ۸ شرکت فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و لیزری، مجموعه شرکت های اسکان پویا طب با کسب بالاترین رتبه در شاخص‌های کیفیت، سرعت، تعداد نصب فعال، خدمات، گارانتی و نهایتاً تامین قطعات و خدمات پس از فروش غیر فیزیکی، توانست رتبه اول در دسته بندی شرکت‌های مشاور تجهیزات پزشکی و لیزری را از آن خود نماید.

شرکت‌های مورد ارزیابی در این نظرسنجی، در حوزه زیبایی و پوست و تجهیزات لیزری وابسته بودند که توانستند با تمرکز بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد و دستگاه‌های جوانسازی فعالیت کنند و سراسر ایران را پوشش دهند.

در ادامه به هزار و یک عامل موفقیت مجموعه اشاره می نماییم.

  1. کیفیت اعلامی دستگاه‌ها
  2. سرعت تحویل تجهیزات
  3. خدمات گارانتی و شرایط آن
  4. خدمات پس از فروش قطعات
  5. خدمات پس از فروش غیر فیزیکی
  6. صداقت و صمیمیت بی دریغ در رفتار، گفتار و عملکرد تمامی دپارتمان های تخصصی مجموعه
  7. برگزاری ورکشاپ های رایگان علمی و عملی هدفمند و  پیشرفته مطابق با جدیدترین متدها پزشکی، دارویی، درمانی و تجهیزاتی
  8. 21 سال سابقه پر افتخار در تامین، تجهیز، تعمیر و آموزش
  9. و…

مدیریت عامل مجموعه شرکت های اسکان پویا طب، مهندس امیر حسین خاوندی

مهندس امیر حسین خاوندی مدیریت عامل مجموعه شرکت های اسکان پویا طب:

هدف ما آموزش، تجهیز و خدمات پس از فروش بوده و در راستای ارتقاع سطح کیفی خدمات مجموعه هدف خود را استفاده از نیرو های جوان، تحصیل کرده و کارآفرین قرار داده ایم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *