با پیشرفت علم و تکنولوژی، دستگاه‌های مختلفی برای ارتقای سلامت و افزایش زیبایی پوست طراحی شدند. هدف از تولید و عرضه این دستگاه‌ها، قدمی برای رفع تمامی مشکلات پوستی است که در اثر افزایش سن یا دلایل دیگر، شکل می‌گیرد. خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه از جمله دستگاه‌های ضروری است که سالن‌های تخصصی پوست، می‌توانند از مزایای این دستگاه‌ برای جذب مشتری بیشتر استفاده کنند.

استفاده از دستگاه ویواسه، با توجه به غیرجراحی بودن آن در راستا زیبایی و جوانسازی پوست، یک گزینه جذاب و خارق‌‌العاده تلقی می‌شود. فناوری‌ که در دستگاه ویواسه به کار گرفته شده است، تکنولوژی آر اف فرکشنال می‌باشد؛ این بدان معنا است که در استفاده از این دستگاه، از امواج رادیویی جهت جوانسازی پوست بهره‌گیری می‌شود.

فرایند زیبایی پوست با دستگاه آر آف فرکشنال ویواسه به گونه‌ای است که امواج رادیویی همراه با سوزن‌هایی بسیار ریز به ناحیه تحت درمان تابیده شده و حرارت ایجاد می‌کند. این حرارت، پوست را با تغییراتی مواجه می‌کند که باعث شفاف‌سازی پوست و برطرف کردن مشکلات پوستی می‌شود. با توجه به مزایا، کاربرد و تاثیرگذاری مطلوب این دستگاه بر روی زیباجویان، بسیاری از کلینیک های زیبایی به دنبال خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه می باشند.

اسکان پویا طب با بیش از 22 سال سابقه، به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های عرضه‌کننده انواع دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست، نمایندگی فروش دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط (02188881394) باشید. در ادامه با بررسی مشخصات، ویژگی‌ها، مزایا و کاربرد آر اف فرکشنال ویواسه، شما را بیشتر با این دستگاه آشنا می‌کنیم.

دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه
دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه
هندل دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه
خرید دستگاه آر اف فرکشنال
قیمت دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه (VIVACE)

به طور کلی، دستگاه آر اف فرکشنال، جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.از جمله سایر کاربردهای این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافسازی پوست
  • رفع اسکارهای آکنه
  • درمان آکنه فعال و روزاسه
  • بسته شدن منافذ باز پوست
  • جوانسازی و کلاژنسازی پوست
  • لیفت صورت و سفت تر شدن پوست
  • رفع اسکارهای ناشی از بریدگی، سوختگی، جراحی و غیره
  • درمان ترکهای پوستی شکم، بدن و … ناشی از بارداری، لاغری و مواردی از این قبیل
  • رفع جای زخم و اسکار
  • فشردگی غدد Sebaceous
  • درمان کراتوزیپیلاریس (پوست مرغی)، آدنیت ساپوراتیو و تعریق بیش از حد در ناحیه کف دست، زیربغل و غیره.
کاربرد دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه
مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه Vivace

توان دستگاه 70 وات
نوع دسته دستگاه کارتریج دارای ۳۶ سوزن با روکش طلا
عمق نفوذ 0.5 تا 5 میلی متر
فرکانس خروجی 1MHz/2MHz
صفحه نمایش دارای صفحه نمایش LCD و لمسی
اندازه صفحه نمایش 10.4 اینچ
گواهینامه‌ها KFDA approved – ISO 9001 – ISO 13485 – CE approved – GMP approved
سایر مشخصات دارای ۲ فرکانس ۱ و ۲ مگاهرتز دایود قرمز امواج ۲ مگاهرتز دایود آبی با امواج ۱ مگاهرتز

ویژگی های بهترین دستگاه آر اف فرکشنال، ویواسه

دستگاه منحصر به فرد ویواسه دارای FDA آمریکا می باشد و در کلینیک های زیبایی امریکا مورد استقبال پزشکان و متخصصین پوست این کشور واقع شده است. این دستگاه دارای مکانیزم RF فرکشنال سوزنی است، با استفاده از این مکانیزم سوزن‌هایی با ضخامت میکرونی که وارد ناحیه درم می شوند، سپس انرژی امواج RF را به سطح سوزن اعمال می شود، دستگاه جوانسازی RF فرکشنال ویواسه وسیله ای ایده آل برای بازسازی پوست می باشد.

با اعمال انرژی RF در عمق موردنظر، نتایج بسیار خوبی از نوع درمان بدست می آید. در آر اف فرکشنال ویواسه (VIVACE) بعلت عدم تخریب حرارتی در ناحیه اپیدرم، زمان بازگشت به حالت اولیه بعد از درمان بسیار کوتاه بوده و عوارض جانبی مانند PIH دیده نمی شود. قطر سوزن ها بسیار ظریف بوده و عمق نفوذ از ۰/۵ تا ۴ میلیمتر قابل تنظیم می باشد. اما تنها از ۰/۳ میلیمتر انتهایی سوزن ها تابش امواج رادیو فرکوئنسی (RF) صورت میگیرد و بقیه طول سوزن عایق می باشد. ویژگی های این دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه عبارتند از:

  • قابلیت استفاده از نیدل های عایق و غیرعایق
  • تنها سیستم فرکشنال RF، دارای ۲ فرکانس ۱ و ۲ مگاهرتز و ۲ دایود قرمز و آبی
  • کارتریج دارای ۳۶ نیدل با روکش طلا جهت متمرکز کردن انرژی RF دایود در پوست
  • سوزن هایی با قطر مناسب، جهت کاهش درد حین درمان نسبت به سایر دستگاه ها
  • دایود قرمز امواج ۲ مگاهرتز، تشعشع شدید RF برای بهبودی جای زخم و بستن منافذ باز پوست
  • دایود آبی با امواج ۱ مگاهرتز، تشعشع وسیع‌تر RF برای افزایش سفتی پوست و جوانسازی و درمان آکنه

اگر تمایل دارید تا با نحوه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه آشنا شوید، به صفحه معرفی و ویدیو آموزش کار با دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه مراجعه کنید.

هایفوتراپی بهتر است یا آر اف فرکشنال

چگونه دستگاه آر اف فرکشنال باعث جوانسازی پوست می شود؟

یکی از راه‌های کلیدی که دستگاه فرکشنال RF باعث جوان‌سازی پوست می‌شود، تولید کلاژن است. کلاژن در واقع پروتئینی می‌باشد که ساختار پوست بازسازی می‌کند و باعث جوانسازی و شادابی پوست می‌شود. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می‌یابد و منجر به افتادگی پوست و ایجاد چین و چروک در صورت می‌شود. دستگاه فرکشنال RF با تحریک تولید کلاژن جدید به بازیابی و استحکام پوست کمک می‌کند و چین و چروک و خطوط ریز پوست را کاهش می‌دهد.

علاوه بر آن، این دستگاه سبب سفت شدن پوست می‌شود. انرژی فرکانس رادیویی لایه‌های عمیق‌تر پوست را گرم می‌کند و باعث انقباض و سفت شدن فیبرهای کلاژن موجود در پوست می‌شود. این امر به بهبود فوری شلی پوست و ظاهری برجسته‌تر آن کمک می‌کند.

نحوه جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال به این نحوه است که ابتدا بیمار اگر خانوم باشد باید در روز درمان پوست خود را تمیز کند و در حد امکان از آرایش خودداری فرماید، همچنین بیمار آقا باید صورت خود را اصلاح و تمیز کند. پزشک متخصص ناحیه درمان را با استفاده از کرم بی‌حسی می‌پوشاند و پس از مدت 30 الی 40 دقیقه هنگامی که پوست کاملا بی‌حس شده است، آن را شستشو می‌دهند و ضد عفونی می‌کنند. با توجه به شرایط بیمار ممکن است طول درمان 20 الی 30 دقیقه زمان ببرد.

برای جوانسازی، دستگاه ویواسه بهتر است یا هایفو؟

 استفاده از هایفو و دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه برای کاهش چین‌وچروک و جوان‌سازی پوست تاثیرگذار است. هرکدام از این دستگاه‌ها با ایجاد گرما، به تحریک کلاژن‌سازی پوست می‌پردازند و باعث ترمیم پوست می‌شوند. تفاوت این دو دستگاه، در نحوه انتقال فرکانس است. در هایفو فرکانس‌های رادیویی با عمق بیشتر و متمرکزتر به پوست نفوذ پیدا می‌کنند؛ ولی در آر اف فرکشنال ویواسه، عمق نفوذپذیری کم است و بر روی سطح پوست اثربخشی بیشتری دارد. از این‌ رو دستگاه هایفو بیشتر برای افتادگی پوست کاربرد دارد؛ ولی خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه در از بین بردن لکه‌های پوستی و آکنه نقش بیشتری ایفا می‌کند.

چگونگی جوانسازی پوست با فرکانس رادیویی و نحوه کار دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ

 دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه باعث تولید امواج فرکانس رادیویی و انتقال آن به سطح پوست می‌شود. امواج رادیویی موجود در این دستگاه با فرکانس بالا سبب منبسط‌ شدن پوست و سفت آن می‌شود. طی قرار گرفتن مداوم زیر این امواج پوست نسبت با ساختن کلاژن و الاستین تحریک می‌شود و سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند. تکرار این روند از پیری زودرس جلوگیری می‌کند و پوستی شاداب و بدون نقض به ارمغان می‌آورد.

در صورتی که قصد اقدام به انجام یکی از روش‌های زیبایی پوست ویواسه و هایفوتراپی را دارید و می‌خواهید بدانید که کدام یک بهتر است؛ حتما مقاله « تفاوت ویواسه و هایفو در چیست» را مطالعه کنید.

نکاتی که قبل از آر اف فرکشنال ویواسه باید رعایت کنید

چرا دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه، بهترین دستگاه جوانساز پوست است؟

یکی از دلایلی که دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه را به بهترین گزینه برای جوان‌سازی پوست تبدیل می‌کند، دقت بالای آن در هدف‌گیری نواحی مورد نیاز پوست است بدون آنکه به بافت‌های اطراف آسیب برساند. دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه این امکان را به پزشک متخصص می‌دهد تا تنظیمات دقیقی براساس نوع پوست بیمار و نیازهای خاص آن اعمال کند، که این امر اطمینان از دریافت بهترین نتایج ممکن را فراهم می‌آورد. همچنین دستگاه ویواسه فناوری انعطاف‌پذیری بالایی دارد و می‌تواند برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی از جمله چین و چروک‌ها، اسکارها، منافذ بزرگ و افتادگی پوست استفاده شود.

نکته دیگری که باعث می‌شود که دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه جزء بهترین دستگاه جوانسازی پوست قرار گیرد، زمان نقاهت کوتاه‌تر پس از درمان است. این دستگاه به دلیل استفاده از انرژی رادیوفرکانسی که به طور دقیق و متمرکز بر روی پوست اعمال می‌شود، آسیب به بافت‌های اطراف به حداقل می‌رساند و همین امر به بهبود سریع‌تر و درد کمتر منجر می‌شود.

نکاتی که قبل از آر اف فرکشنال ویواسه باید رعایت کنید

یک هفته قبل از عمل آر اف، حمام آفتاب نکنید. استفاده از شیوه‌های برنزه کردن باعث عدم اثربخشی دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه می‌شود. دو هفته قبل از انجام آر اف مصرف داروهای رقیق‌کننده خون را قطع کنید؛ چون باعث اختلال در روند درمان می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر از داروهای مضر برای عمل آر اف می‌توانید از پزشک متخصص پوست مشورت بگیرید. در آخر برای بهبود سریع، بعد از عمل با تجویز پزشک قرص آرنیکا مونتانا مصرف کنید.

مکانیزم ترمیم زخم (WHM) با استفاده از انرژی RF

انرژی حرارتی امواج RF با حداقل تهاجم سبب ایجاد الکترو کواگولاسیون جزئی در درم می شود که فرآیند درمان طبیعی زخم را آسان می سازد، WHM(Wound Healing Mechanisms) سبب بهبود بازسازی کلاژن و انقباض بیشتر زخم می شود که خود منجر به سفتی بیشتر پوست می شود. امواج RF نه تنها محرک بازسازی پوست هستند، بلکه با جلوگیری از فعالیت غدد چربی سبب بهبود آکنه نیز می شود.

 درمان از طریق تحریک کلاژن (CIT) با استفاده از سوزن های بسیار ظریف

در زمان استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه به کمک بیحسی موضعی بر روی پوست، سوزن های بسیار ظریف استریل، کانال های میکروسکوپی زیادی را برای رسیدن به درم که عامل تحریک کلاژن در بدن است ایجاد می کنند، این کانال ها سبب نفوذ بهتر کرم های ویتامینه A و C به پوست می شود. ویتامین‌های A و C محرک بازسازی پوست بوده و سبب می شوند که پوست شاداب تر، شفاف‌تر و جوان‌تر به نظر آید.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

قیمت خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه سالنی بسته به شرایط بازار متغیر است. همچنین سال ساخت و ویژگی‌های آن روی قیمت تاثیر می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه به فروشگاه‌های معتبر محلی مراجعه کنید یا از طریق درگاه اینترنتی با کارشناسان فروش اسکان پویا طب تماس بگیرید.

در صورتی که بین انجام میکرونیدلینگ و آر اف فرکشنال دو به شک هستید، حتما مقاله آشنایی با تفاوت آر اف فرکشنال و میکرونیدلینگ را مطالعه کنید.

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال vivace

نتیجه گیری و سوالات متداول

چند ساعت بعد از انجام ویواسه می توان آرایش کرد؟

بیشتر مراجعین بعد از درمان، به مدت چند ساعت آرایش نمی‌ کنند. توصیه ما به شما این است که حداقل تا 6 ساعت یا حتی تا 1، آرایش نکنید.

جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال چیست؟

ویواسه از جدیدترین دستگاه آر اف است که پروسه درمانی کوتاه و رضایت‌بخشی دارد.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال از نظر اثرات درمان کدام است؟

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه است که با بهره‌گیری از سیستم خنک‌کننده برای کلاژن‌سازی و زیبایی پوست کاربرد دارد.

آر اف فرکشنال ویواسه، بدون درد و جراحی به عنوان روشی مؤثر در درمان چین‌وچروک، رفع لک، جای زخم و در کل جوانسازی پوست کاربرد دارد. با توجه به اثر بخشی بالای آر اف فرکشنال ویواسه، بسیاری از زیباجویان آن را بهترین دستگاه جوانسازی پوست می‌دانند.  در پایان پیشنهاد می‌شود جهت اطلاع از قیمت، سایر مشخصات و ویژگی‌ها و خرید دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه، با کارشناسان اسکان پویا طب در تماس (02188881394) باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 5 / 5. تعداد رای: 8

نظری ثبت نشده است!