مهندس امیر حسین خاوندی مدیریت عامل مجموعه شرکت های اسکان پویا طب

مدیریت عامل مجموعه شرکت های اسکان پویا طب، مهندس امیر حسین خاوندی
مهندس امیر حسین خاوندی

مهندس امیر حسین خاوندی در اردیبهشت ماه سال 1362 در خانواده ای فرهنگی در شیراز چشم به جهان گشود.

دوران کودکی و نوجوانی خود را در مدارس شیراز سپری کرد، و در دانشگاه های تهران و کانادا در رشته مهندسی مکانیک به تحصیل پرداخت.

در سال 1388 با تاسیس شرکت اسکان پویا طب در حوزه واردات و آموزش تجهیزات پزشکی فعالیت کاری خویش را آغاز نمود، و با انگیزه خدمت رسانی به جامعه شریف پزشکان، کارآفرینی، ارتقا سطح علمی پزشکان و واردات جدید ترین و برترین تکنولوژی های پزشکی دنیا روز به روز موفق تر و متعهد تر در راستای رسیدن به این اهداف کوشش نمود.

با تاسیس شرکت پیشگام تجهیزات پزشکی ایرانیان در توسعه واردات تجهیزات پزشکی از اروپا و کره جنوبی تلاش های فراوان نمود، از طرفی با تاسیس شعبه خارجی شرکت زیشل و واردات یکی از بهترین فیلر های تزریق زیر پوستی باعث ارتقا عملکرد پزشکان گردید. با توجه به اهداف والای ایشان با سال ها تلاش و زحمت موفق شدند دستگاه های لیزر و IPL را به تولید برسانند و علاوه بر مجوز های واردات موفق شدند، مجوز تولید دستگاه ها را از وزارت بهداشت کسب کنند.

در کمال تاسف زندگی بسیار پر بار مهندس زنده یاد امیر حسین خاوندی بسی کوتاه بود و متاسفانه بیماری منحوس کرونا ایشان را که فرزندی مهربان، همسری وفادار، پدری توانمند، و مدیری لایق و دلسوز بودند از ما گرفت و در مرداد سال 1400 چشم از جهان فروبست و به ابدیت پیوست، نام و یادش جاودان و با الهام از رهنمود هایش راه وی را ادامه می دهیم.

شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و درمان ، در راستای خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به پزشکان شریف در زمینه تولید، معرفی و آموزش تجهیزات پزشکی درمانی_زیبایی آغاز نمود. نقطه عطف اسکان پویا طب، نظر بر نیاز جامعه پزشکی، پیشروی در زمینه تولید و بکارگیری دستگاه ها و تجهیزات با طراحی منحصر به فرد، برای مقابله با ناهنجاری ها و رسیدن به نتایج بهبودی در بالاترین سطح بوده است.

اسکان پویا طب همواره هدف بزرگ، مدیریت فروش تکنولوژی های برتر جهانی در زمینه های زیبایی و سلامت را دنبال می کند. توانمندی و پیگیری هدفمند؛ دو فاکتور مهم و از نقاط قوت این شرکت به شمار می آید. همواره نقطه نظر شرکت رسیدن به موفقیت های روز افزون در زمینه نوآوری است.

شرکت اسکان پویا طب طی سالها فعالیت خود، گردآوری کارشناسان و متخصصانی کارآزموده و با تجربه بوده است. که با تلاش و حضور در کنگره های داخلی و خارجی توانسته اند با جذب بیش از ۵۰۰۰ پزشک در زمینه های پوست و مو، زیبایی و جراحی نمایندگی های شرکت را که مشتمل است از محصولات بزرگترین نمایندگی ها و کمپانی های مطرح آسیایی و اروپایی، در سراسر کشور گسترش دهد.
مجموعه اسکان پویا طب متشکل است از چندین دپارتمان که از جمله آن ها میتوان به دپارتمان های علمی، فروش، آموزش، خدمات فنی و مهندسی و تحقیقاتی اشاره داشت. این مجموعه با استفاده بهینه از ابزارهای توانمند مبتنی بر فناوری اطلاعات، راه های موثر و سودمندی را جهت برقراری ارتباط مداوم با مشتریان در پیش می گیرد، تا بتواند خدمات مورد نیاز آنان را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها ارائه نماید.

هم اکنون مجموعه در ارتباط با ده ها هزار پزشک عمومی و متخصص در زمینه های مختلف پزشکی و جلب رضایتمندی آن ها موفق بوده است. همچنین همواره می کوشد، با برنامه ای منسجم و نظام یافته به حرکت رو به جلوی خویش جهت ارتقاء این سطح کیفی و تامین رضایت و خوشنودی بیش از این پزشکان محترم ادامه دهد.

پس از آنکه محصول فروش و تحویل مشتری می شود، واحد خدمات پس از فروش وظیفه ارائه خدمات فنی و غیره را به کلیه محصولات در حوزه گارانتی و بعد وارانتی در سراسر کشور را به نحوه مطلوب و با کیفیت مناسب، بطوریکه رضایت مشتری حاصل شود را عهده دار است.

افتخارات مجموعه شرکت های اسکان پویا طب

کلینیک‌ها و مطب‌های پوست و زیبایی که به واسطه تقاضای بسیار زیاد مراجعین، در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را جذب کرده‌اند، در مراحل راه اندازی و به روزرسانی، همواره به مشاوران تجهیز کلینیک و مطب نیازمند هستند.

در رتبه دهی انجام شده در سال ۱۳۹۸ که از مشتریان مشاوران تجهیز در ایران انجام شد، از بین ۸ شرکت که در زمینه تجهیزات پزشکی لیزری فعالیت می‌کردند، شرکت اسکان پویا طب با کسب بیشترین رتبه در شاخص‌های کیفیت دستگاه‌های تحویل شده، سرعت تحویل تجهیزات، خدمات گارانتی و شرایط آن، خدمات پس از فروش قطعات و نهایتاً خدمات پس از فروش غیر فیزیکی، توانست رتبه اول در دسته بندی شرکت‌های مشاور تجهیزات لیزری پزشکی را کسب کند.

شرکت‌های مورد ارزیابی در این نظرسنجی، در حوزه زیبایی و پوست و تجهیزات لیزری وابسته بودند که توانستند با تمرکز بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد و دستگاه‌های جوانسازی فعالیت کنند و سراسر ایران را پوشش دهند.

در ادامه عوامل موفقیت شرکت اسکان پویا طب بررسی شده است.

کیفیت اعلامی دستگاه‌ها

اولین شاخص در ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز پزشکی، مقایسه کیفیت اعلامی و کیفیت تجربه شده محصولات است که مجموعه اسکان پویا طب با انطباق ۹۶ درصدی، توانست بالاترین سطح انطباق را بین شرایط اعلامی و کیفیت واقعی به دست آورد.

سرعت تحویل تجهیزات

دومین شاخص ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز، فاصله زمانی بین پرداخت تا تحویل تجهیزات است که شرکت اسکان پویا طب توانست با کمترین میزان فاصله بین پرداخت اولیه و تحویل دستگاه، رتبه اول را کسب کند.

خدمات گارانتی و شرایط آن

سومین شاخص، خدمات گارانتی و ضمانت شرکت‌ها بود که در ۲ بند مدت زمان و موارد تحت گارانتی ارزیابی شد. از نظر مدت زمان گارانتی بسیاری از ۸ شرکت مورد بررسی وضعیت یکسانی داشتند، اما وجه تمایز رتبه یک، سطح تحت پوشش گارانتی و شرایط بازپرداخت گارانتی بود.

خدمات پس از فروش قطعات

عملکرد شرکت‌ها، در شرایط تحریم قطعات، یکی از شاخص‌های پر اهمیت در رتبه بندی بهترین مشاور تجهیز است، زیرا توان پشتیبانی و قراردادهای بین المللی انحصاری، می‌تواند مشتریان یک شرکت را در زمینه تامین قطعات به خوبی آسوده خاطر کند. نکته جالب در رتبه بندی این است که یکی از شرکت‌های مورد بررسی در این شاخص، در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

خدمات پس از فروش غیر فیزیکی:

یک شاخص امتیاز آور و نه قطعی، شاخص خدمات از پس از فروش غیر فیزیکی بود که به دلیل عدم وجود این شاخص در ۷ رقیب دیگر، شرکت اسکان پویا طب توانست به تنهایی این رتبه را از آن خود کند و آن، راه اندازی طرح باشگاه مشتریان اسکان پویا طب بود که تفاوت رتبه زیادی برای این شرکت ایجاد کرد. شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ با کسب مجوزهای لازم از وزارت‌بهداشت و درمان، در راستای‌ خدمت به جامعه پزشکی و با هدف ارائه خدمات به‌ پزشکان در زمینه‌ تولید، معرفی و آموزش‌ تجهیزات پزشکی‌ درمانی زیبایی آغاز کرد. هدف ما آموزش، تجهیز و خدمات پس از فروش بوده و در راستای ارتقاع سطح کیفی خدمات مجموعه هدف خود را استفاده از نیرو های جوان، تحصیل کرده و کارآفرین قرار داده ایم.