مزایای ژل زیشل

ژل زیشل یکی از فیلرهای موجود در بازار است که بیشتر برای استفاده در صورت به کار می‌رود. این ژل باعث می‌شود چین و چروک‌های موجود در صورت، و به خصوص چروک‌هایی که در اطراف دهان می‌باشند، از بین بروند.

فیلر زیشل، خاصیت ویسکوالاسیته دارد و به همین دلیل، نتایج بهتری را نسبت به سایر فیلرها ایجاد می‌کند. در این مقاله از اسکان پویا طب قصد داریم درباره مزایای ژل زیشل، کاربرد و مانگاری این ژل صحبت کنیم.

مزایای ژل زیشل به صورت مختصر

همانطور که گفته شد، این ژل نسبت به خیلی از ژل‌های دیگر مزایای زیادی دارد.

  • این فیلر، مانگارترین فیلر ده سی سی است و می‌توان گفت هیچ فیلری، مانگاری به اندازه زیشل ندارد.
  • فرآیند و تکنولوژی ساخت زیشل به گونه ای است که بسیار به فیلرهای 1 سی سی شباهت دارد و در نواحی تزریق شده حرکت ندارد؛ زیرا ویسکوالاسیته یا همان تراکم زیادی دارد.
  • فیلر زیشل برای تمامی نواحی بدن به جز زیر چشم قابل استفاده است.
  • تاییدیه‌های مختلف جهانی را دارد.
  • ماهیت این ژل به صورت جذبی است و حتی بعد از گذشت دوران ماندگاری، فرم خود را از دست نمی‌دهد.

مزایای ژل زیشل چیست؟

کاربرد ژل زیشل

همانطور که گفته شد ژل زیشل برای تمام نواحی بدن وصورت به جز چشم‌ها قابل استفاده است.

  • فرم دادن و برجسته کردن لب‌ها، به وجود آوردن حجم و فرم دلخواه لب مانند لب روسی، هالیوودی، عروسکی و غیره از کاربردهای ژل زیشل است.
  • حجم دهی وفرم دهی به لب و گونه و فک، برای زاویه‌سازی صورت و ایجاد حالت 7 صورت
  • از این ژل برای پرکردن تمام خط‌های صورت به بهترین نحو ممکن استفاده می‌کنند.
  • فرم‌دهی بینی و پرکردن نواقص آن
  • رفع جای زخم، بخیه و اسکار با فیلر زیشل
  • جوانسازی پوست صورت، گردن و دست و پا

ماندگاری ژل زیشل چقدر است؟

نمی‌توان گفت ماندگاری ژل زیشل مدت زمان معینی است؛ زیرا ماندگاری آن به عوامل زیادی بستگی دارد. به طور مثال سطح ایمنی بدن، متابولیسم بدن، لایف استایل فرد، عوامل محیطی و غیره بر مدت زمان ماندگاری فیلر زیشل تاثیر دارد؛ اما به طور کلی می‌توان گفت ماندگاری آن در حدود 4 ماه است.

از آن‌جایی که ژل زیشل به عنوان یک درمان موقتی به کار می‌رود، می‌توان گفت بهتر است تزریق آن به صورت دوره‌ای انجام شود.

ماندگاری ژل زیشل

انواع مختلف فیلر زیشل کدام است؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فیلر زیشل یکی از ابزارهایی است که در کاهش چین وچروک به کار می‌رود و همینطور در جوانسازی پوست تاثیرگذار است. ژل زیشل کیفیت بالا و تاثیرگذاری زیادی دارد و خیلی از افراد به عنوان یکی از راهکارهای جلوگیری از پیری پوست از آن استفاده می‌کنند.

محصولات زیشل بسیار متنوع است و شما می‌توانید با توجه به نوع پوستتان، مدل مناسب آن را انتخاب کنید. فیلر زیشل رزگلم یکی از معدود فیلرهایی است که هیالورونیک اسید دارد و مجوز وزارت بهداشت را دریافت کرده است.

ای فیلر از فناوری BDDE برای ذرات هیالورونیک اسید خود استفاده می‌کند. فیلز زیشل رزگلم در تمام نواحی پوست صورت و بدن استفاده می‌شود و یکی از مهمترین کاربردهای آن، برای پرکردن چین و چروک است.

کاربردهای ژل زیشل رزگلم

  • پرکردن چین و چروک پوست: این ژل برای پرکردن چین و چروک پوست کاربرد دارد. این خاصیت ژل زیشل، به دلیل بهره وری از ذرات هیالورونیک اسید است.
  • استفاده در دست‌ها و بازوها: از مدل رزگلم زیشل، برای افزایش حجم و همینطور پرکردن چین و چروک در دست‌ها و بازوها استفاده می‌شود.
  • کاربردی برای پاها و باسن: از این فیلر برای حجم دهی به مناطق پاها و باسن هم استفاده می‌شود.

یکی از مزیت‌های این مدل فیلر زیشل، این است که با پوست سازگاری بالایی دارد و عوارض جانبی به وجود نمی‌آورد.

اگر برای زیباسازی پوست خود، به استفاده از دستگاه های جوانسازی پوست احتیاج دارید، می‌توانید از خدمات خرید دستگاه جوانساز پوست در اسکان پویا طب بهره مند شوید.

ژل زیشل رزبلک

فیلر زیشل رزبلک، اولین فیلری است که به صورت اختصاصی برای صورت استفاده شده است. ژل زیشل رزبلک به صورت ده سی سی ساخته شده است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد.

ژل زیشل رزبلک بیشتر برای نواحی نرم صورت مانند لب، خط خنده، خط گونه و غیره استفاده می‌شود؛ اما خیلی افراد از آن برای گونه و چانه هم بهره می‌برند.

فرم پذیری، خاصیت جذب شدن و انعطاف پذیری رزبلک عالی است. با فیلر زیشل رزبلک می‌توان هر فرمی از لب و صورت را به چهره خود داد.

در پایان، بهتر است بگوییم همه مدل‌های ژل زیشل، از تمام برندهای دیگر ژل و فیلر بهتر هستند.

سوالات متداول

قیمت ژل زیشل چه قدر است؟

قیمت ژل زیشل متغیر است و نمی‌توان قیمت آن را مشخص کرد. انواع مختلف ژل زیشل، قیمت‌های متفاوتی هم دارد.

ماندگاری ژل زیشل چقدر است؟

ماندگاری این ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای هر فردی متفاوت است و به سب زندگی وی بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت ماندگاری آن از 4 ماه تا یک سال متغیر است.

جمع بندی

در پایان این مقاله باید بگوییم فیلر زیشل یکی از بهترین ژل‌های موجود در جهان است. بیشتر کلینیک‌های زیبایی معتبر از این ژل برای زیباجویان خود استفاده می‌کنند.

ماندگاری ژل زیشل به نسبت بالا است؛ اما بهتر است به صورت دوره‌ای از آن استفاده شود تا اثرات آن همچنان مشهور باشد. کاربرد ژل زیشل موارد زیادی را شامل می‌شود؛ برای مثال فرم‌دهی به لب، گونه و چانه. پرکردن چین و چروک‌های صورت. فرم‌دهی و حجم دهی به دست‌ها و بازوها، پاها و باسن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 0 / 5. تعداد رای: 0

نظری ثبت نشده است!

محمد حسین حقانیمشاهده نوشته ها

محمد حسین حقانی هستم. مترجم و کارشناس تولید محتوا در زمینه سلامت و زیبایی. خرسندم که با انتشار مقالات و دانستنی‌های متعدد در این زمینه، سعی در افزایش سطح آگاهی شما عزیزان دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *