امروزه نظر بر افزایش تقاضا در کلینیک‌ها و مطب‌های پوست و زیبایی راه اندازی، بروزرسانی و مشاوره تجهیز این مراکز بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.

در رتبه دهی از مشتریان مشاوران تجهیز که در طول سال 1398 در ایران انجام شد، از بین ۸ شرکت فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و لیزری ، مجموعه شرکت های اسکان پویا طب با کسب بالاترین رتبه در شاخص‌های کیفیت ، سرعت ، تعداد نصب فعال، خدمات، گارانتی و نهایتاً تامین قطعات و خدمات پس از فروش غیر فیزیکی، توانست رتبه اول در دسته بندی شرکت‌های مشاور تجهیزات پزشکی و لیزری را از آن خود نماید.

شرکت‌های مورد ارزیابی در این نظرسنجی، در حوزه زیبایی و پوست و تجهیزات لیزری وابسته بودند که توانستند با تمرکز بر دستگاه‌های لیزر موهای زائد و دستگاه‌های جوانسازی فعالیت کنند و سراسر ایران را پوشش دهند.

در ادامه به هزار و یک عامل موفقیت مجموعه اشاره می نماییم.

  1. کیفیت اعلامی دستگاه‌ها:  اولین شاخص در ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز پزشکی، مقایسه کیفیت اعلامی و کیفیت تجربه شده محصولات است که مجموعه اسکان پویا طب با انطباق ۹۶ درصدی، توانست بالاترین سطح انطباق را بین شرایط اعلامی و کیفیت واقعی به دست آورد.
  2. سرعت تحویل تجهیزات:  دومین شاخص ارزیابی بهترین شرکت مشاور تجهیز، فاصله زمانی بین پرداخت تا تحویل تجهیزات است که شرکت اسکان پویا طب توانست با کمترین میزان فاصله بین پرداخت اولیه و تحویل دستگاه، رتبه اول را کسب کند.
  3. خدمات گارانتی و شرایط آن:  سومین شاخص، خدمات گارانتی و ضمانت شرکت‌ها بود که در ۲ بند مدت زمان و موارد تحت گارانتی ارزیابی شد. از نظر مدت زمان گارانتی بسیاری از ۸ شرکت مورد بررسی وضعیت یکسانی داشتند، اما وجه تمایز رتبه یک، سطح تحت پوشش گارانتی و شرایط بازپرداخت گارانتی بود.
  4. خدمات پس از فروش قطعات:  عملکرد شرکت‌ها، در شرایط تحریم قطعات، یکی از شاخص‌های پر اهمیت در رتبه بندی بهترین مشاور تجهیز است، زیرا توان پشتیبانی و قراردادهای بین المللی انحصاری، می‌تواند مشتریان یک شرکت را در زمینه تامین قطعات به خوبی آسوده خاطر کند.
  5. خدمات پس از فروش غیر فیزیکی:  یک شاخص امتیاز آور و نه قطعی، شاخص خدمات از پس از فروش غیر فیزیکی است.  عدم وجود این شاخص در ۷ رقیب دیگر مجموعه شرکت های اسکان پویا طب توانست به تنهایی امتیاز این رتبه را از آن خود نماید.همچنین راه اندازی طرح باشگاه مشتریان اسکان پویا طب از دیگر تفاوت های بارزی است که رتبه زیادی را برای این شرکت به ارمغان آورد.
  6. صداقت و صمیمیت بی دریغ در رفتار، گفتار و عملکرد تمامی دپارتمان های تخصصی مجموعه
  7. برگزاری ورکشاپ های رایگان علمی و عملی هدفمند و  پیشرفته مطابق با جدیدترین متدها پزشکی، دارویی، درمانی و تجهیزاتی
  8. 20 سال سابقه پر افتخار در تامین، تجهیز ، تعمیر و آموزش
  9. و…

اسکان پویا طب همراه همیشگی شما

آموزش، تجهیز،خدمات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *