مهندس خاوندی | امیر حسین خاوندی | مدیر عامل اسکان پویا طب

زنده یاد مهندس امیر حسین خاوندی مدیریت عامل مجموعه شرکت های اسکان پویا طب؛

پشتیبانی از تولید داخلی کشور و تشویق مصرف‌کنندگان به خرید کالا داخلی باعث رشد اقتصاد و توسعه ملی خواهد شد. از دیگر آثار آن می‌ توان به افزایش شغل ها، افت  واردات غیرقانونی، افزایش قدرت ارز ملی، ثبات قیمت محصولات و افزایش کیفیت کالاها اشاره کرد. مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانینی مانند «حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور» سعی در تحقق پشتیبانی از تولید داخلی داشته است. با این وجود، این قوانین در عمل نتوانسته ‌اند موفقیت چندانی کسب کنند. از طرفی، اثرگذاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران در سال‌ های اخیر کاهش یافته است.

بومی سازی تولید در صنعت تجهیزات پزشکی چه اهمیتی دارد؟

بدیهی است که اگر ایران در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی به تجهیزات کامل دسترسی پیدا کند و کاملاً خودکفا شود، پیشرفتی چندین برابر خواهد داشت. افزون بر این با وجود تحریم‌های وارده از سوی کشورهای بیگانه لزوم تولید تجهیزات پزشکی در کشور بیشتر شده است، لذا تولید در صنعت تجهیزات پزشکی برای ارتقای کشور و زندگی راحت‌تر افراد جامعه موثر و مفید خواهد بود. کما اینکه تولید دستگاه‌های مربوط به زیبایی و پوست اهمیت بیشتری نیز دارد، زیرا امروزه افراد بیشتر به فکر زیبایی و سلامت پوست خود هستند. اسکان پویا طب به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های دستگاه پوست و زیبایی تا حد زیادی نیازهای جامعه را رفع کرده است.

بهترین تولید اسکان پویا طب برای پوست و زیبایی

دستگاهی که امروز بیشتر پزشکان و متخصصان پوست و مو با آن سر و کار دارند و برای ذرمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند، دستگاه‌های لیزر مو می‌باشد. به عبارت ساده‌تر بهترین شرکت خرید لیزر مو اسکان پویا طب است، زیرا این دستگاه به راحتی موهای زائد بدن را حذف و بسیاری از مشکلات پوست و مو را حل خواهد کرد. اسکان پویا طب که دستگاه لیزر مو را با به کار گیری جدیدترین علوم و فنون روز دنیا طراحی و تولید کرده است، تا حد زیادی مشکلات حوزه پوست و زیبایی را رفع می‌کند.

البته تولید اسکان پویا طب محدود به یک دستگاه لیزر مو نمی‌باشد، این شرکت برای تمامی روش‌های درمانی پوست و زیبایی که نیاز به دستگاه‌های خاص درمانی باشد محصولاتی را طراحی و روانه بازار کرده است. به طور کلی اسکان پویا طب بهترین شرکت خرید لیزر مو و بهترین شرکت دستگاه پوست و زیبایی به شمار می‌رود که به خودکفایی جامعه پزشکی کمک شایان توجهی کرده است.

قیمت تجهیزات پزشکی پوست و زیبایی چگونه محاسبه می‌شود؟

طبیعتاً قیمت دستگاه‌هایی که برای زیبایی پوست و مو به کار می‌روند به دلیل آپشن‌ها و ویژگی‌های خاصی که دارند متغییر بوده و کاملاً به روز محاسبه می‌شوند، اما نکته‌ی مهم این است که با خرید از تولید کنندگان داخلی هیچ نگرانی بابت قیمت دستگاه‌ها وجود نخواهد داشت. به طور قطع خرید دستگاه‌های تولید شده در ایران هزینه‌ی کمتری به همراه خواهد داشت، به همین جهت پزشکان و کلینیک‌های تخصصی زیبایی می‌توانند به راحتی دستگاه‌های مورد نیاز خود را از اسکان پویا طب تهیه کنند. بنابراین محاسبه‌ی قیمت دستگاه‌های پوست و مو و زیبایی به ویژگی‌ها، کاربردها و البته شرکتی که از آن خرید می‌کنید بستگی خواهد داشت. شرکت اسکان پویا طب دستگاه‌هایی با بهترین کیفیت و تضمین قیمت را ارائه می‌کنند تا افراد از کیفیت و قیمت به صورت همزمان رضایت داشته باشند.

اسکان پویا طب را بهتر بشناسید!

اسکان پویا طب در واقع نام شرکتی فعال در زمینه تولید در صنعت تجهیزات پزشکی است که با مجوز رسمی از وزارت بهداشت کار خود را در سال 1380 آغاز نمود. این شرکت که فقط و فقط با هدف بهبود روش‌های درمانی پزشکی راه‌اندازی شده است، دارای کادر و پرسنلی مجرب بوده و دستگاه‌ها را با بهترین متریال تولید و توسط بهترین فروشندگان به فروش می‌رساند. برخی از تولیدات و محصولات موجود در اسکان پویا طب عبارت است از:

  • دستگاه‌ پلاسما جت
  • خرید دستگاه لیزر موهای زائد
  • دستگاه لیزر shr ریوکسی
  • دستگاه لیزر 3 هندپیس اسکار و…

اسکان پویا طب که در استان تهران واقع شده است، کلیه‌ی تجهیزات مورد نیاز شما در رابطه با حوزه پوست و زیبایی را دارد. امروزه با وجود بستری که اینترنت و تکنولوژی ایجاد کرده است، خرید دستگاه‌ها از اسکان پویا طب به صورت آنلاین نیز فراهم شد. به همین جهت از سراسر ایران در هر استانی که باشید می‌توانید از این مجموعه خرید کنید و در محل آدرس خود تحویل بگیرید. این مجموعه که با مدیریت مهندس امیرحسین خاوندی به فعالیت ادامه می‌دهد، با مدیریت عالی و کادر مجربی که دارد تبدیل به بهترین شرکت دستگاه پوست و زیبایی شده است. این شرکت برای تمامی محصولاتی که ارائه می‌کند خدمات پس از فروش و گارانتی نیز قرار می‌دهد تا مشتریان به آسودگی و با آرامش خیال خرید کنند. بنابراین به راحتی می‌توانید به مدیریت امیرحسین خاوندی و پرسنل مجرب اسکان پویا طب اطمینان نمائید.

از اطمینان به اسکان پویا طب پشیمان نخواهید شد!

جالب است بدانید شرکت اسکان پویا طب 5000 هزار پزشک را به مجموعه‌ی خود جذب کرده است تا بتواند محصولاتی با کیفیت بالا ارائه کند. این مجموعه دارای چندین دپارتمان علمی، فنی و مهندسی می‌باشد متشکل از بهترین تجهیزات برای تولید در صنعت تجهیزات پزشکی بوده و تا کنون بهترین شرکت ایرانی تولید کننده تجهیزات پزشکی به شمار می‌رود. با خرید از شرکت اسکان پویا طب از خدماتی مثل تحویل سریع و به موقع کالا، گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش خوب و… بهره‌مند شوید. البته ناگفته نماند که در شرایط کرونایی کنونی خرید تجهیزات پزشکی از اسکان پویا طب به صورت اینترنتی برای دوری از ویروس کرونا و مراقبت از سلامتی هم مفید خواهد بود.

برای خرید هر دستگاه یا محصولی از اسکان پویا طب کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید و با انتخاب محصول مورد نظر در مسیر امن اینترنتی خرید خود را ثبت و به موقع تحویل بگیرید. البته اگر به هر علتی نیازمند دریافت مشاوره پیش از خرید باشید می‌توانید از مشاوران این مجموعه به صورت تلفنی مشاوره بگیرید تا با بهترین انتخاب از خرید خود رضایت داشته باشید.

جمع ‌بندی؛

تا الان پشتیبانی از تولید داخلی کشور از راه قانون‌ گذاری انجام شده است. از جمله آن که قوانینی برای منع واردات کالاهای شبیه و نیز تامین تجهیزات دستگاه‌های دولتی از کالاهای داخلی تصویب شده‌اند. همچنین نمایشگاهی با عنوان ساخت ایران از سال ۱۳۹۲ اجرا گردیده است. در این گزارش، تجربه کشورهای گوناگون در حوزه حمایت از تولید داخلی بررسی گردید. مواردی مثل ممنوعیت یا افزایش تعرفه واردات برخی محصولات، کمپین‌ های حمایت از تولید داخلی، نمایشگاه‌ ها و فروشگاه ‌های کالای داخلی، پشنیبانی و مدیریت کسب ‌و کارهای کوچک در کشورهای گوناگون به کار گرفته شده است.

تولید در صنعت تجهیزات پزشکی در پیشرفت و ارتقای علم پزشکی و راهکارهای درمانی پزشکی در ایران موثر خواهد بود، به همین جهت شرکت‌های تولیدی تجهیزات پزشکی همواره در تلاش هستند که بهترین تجهیزات را تولید نمایند. در میان دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای رشته‌های پزشکی مختلف، یکی از مهم‌ترین خط تولید در صنعت تجهیزات پزشکی مربوط به تولید دستگاه‌های پوست و زیبایی می‌باشد. شرکت اسکان پویا طب نیز به جهت بومی سازی و مجهز کردن کلیه‌ی کلینک‌های پوست و زیبایی در ایران همواره برای طراحی و تولید دستگاه‌های پوست و زیبایی فعال بوده و بهترین شرکت دستگاه پوست و زیبایی به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با اسکان پویا طب ادامه‌ی این مطلب را از دست ندهید!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *