بالاترین سهم بازار درتکنولوژی جوانسازی و رفع موهای زائد

اسکان پویا طب دارنده بالاترین سهم بازار در ارائه تکنولوژی های جوانسازی و رفع موهای زائد

اسکان پویا طب، بالاترین سهم بازار را در ارائه تکنولوژی های جوانسازی و تکنولوژی های رفع موهای زائد دارد.

شرکت اسکان پویا طب، با سابقه قریب به 20 سال در تامین و تجهیز مطب و کلینیک ها با تکنولوژی های مطرح جوانسازی، رفع موهای زائد، زیبایی، زنان، جراحی و… موفق به کسب رتبه اول در تجهیز مطب ها و کلینیک ها با رفرنس هایی چون دستگاه آراف فرکشنال جوانسازی VIVACE و دستگاه ایلایت-اس اچ آر RIOXY  در بازار ایران در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ شد.

دو دستگاه ذکر شده توانسته اند به ترتیب ۵۸٪ و ۷۲٪ از نرخ نصب در میان دستگاه های جوانسازی و رفع موهای زائد را از آن خود کنند.

بر اساس آمار دریافت شده از جامعه پزشکان عمومی ایران، در حال حاضر تعداد پزشکان عمومی در حدود ۶۱۳۰۰ نفر بوده که ۱۳ الی ۱۴ درصد پزشکان عمومی، در زمینه پوست و زیبایی فعالیت دارند.

اسکان پویا طب افتخار دارد که در ۳ سال گذشته، توانسته است بیشترین میزان مشاوره و نصب در زمینه تجهیز دستگاه های کلینیکی را به صورت متوالی از آن خود کند که عوامل موفقیت آن، از دید پزشکان گرامی به شرح زیر است:

اصالت دستگاه ها :

اسکان پویا طب به دلیل تامین تجهیزاتی که از نظر کیفی با اظهارات کارشناسان کاملا برابری می کند، توانسته است اعتماد جامعه حدوداً ۹۰۰۰ نفری پزشکان عمومی حوزه پوست را کسب نماید.

 

 

  • خدمات پس از فروش تجهیزاتی:

با توجه به تحریم ها، تنها شرکت هایی توانسته اند کماکان در زمینه تامین قطعات دستگاه ها توانا بمانند که به صورت انحصاری نماینده تولید کنندگان خارجی باشند ، اسکان پویا طب با توجه به قراردادهای انحصاری با کشورهای ژاپن و چک، توانسته این مهم را اجرایی کند.

 

  • خدمات پس از فروش غیر تجهیزاتی: 

در کنار تامین قطعات، بخش بسیار مهم خدمات اسکان پویا طب، آموزش مشتریان در زمینه سرمایه گذاری، تبلیغات و برندینگ و آموزش های مربوط به دستگاه هاست که اسکان پویا طب با افتخار، تنها شرکتی است که توانسته است این خدمات را ارائه نماید.

 

  • گارانتی ۱ ساله:

بسیاری از ما، در خریدها، نام گارانتی را شنیده ایم، اما در استفاده آن ناتوان بوده ایم. اسکان پویا طب، خدمات گارانتی و تضمین استفاده واقعی ارائه می دهد، هرچند که تابحال موردی مبنی بر تعویض دستگاه (به دلیل اصالت) دریافت نشده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *