اجاره دستگاه لیزر

همان‌طور که می‌دانید، تجهیزات لیزر و زیبایی بسیار گران هستند و نیاز به سرمایه‌ دارند؛ از این رو، صاحبان مشاغل نیاز به اطمینان از موفقیت شغلی در آینده دارند تا بتوانند هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت نمایند. علاوه بر این، خریداران دستگاه‌های لیزر ممکن است نیاز به ضمانت شخصی یا گرفتن وام زیادی برای خرید آن‌ها داشته باشند. 

اجاره دستگاه لیزر، هزینه‌های کمتر و نفع بیشتری برای شما به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره دستگاه لیزر، این است که دیگر نیازی نیست نگران تعمیر و نگهداری یا سرویس و گارانتی باشید؛ زیرا تمامی موارد ذکر شده باید توسط صاحب دستگاه لیزر، پرداخت شود. اگر قصد آشنایی بیشتر با این فرایند را دارید، تا آخر این نوشته از اسکان پویا طب همراه ما باشید. 

مزایای اجاره دستگاه لیزر چیست؟ 

اجاره دستگاه لیزر مزایای زیادی دارد که در ادامه به مهم‌ترین مزایای اجاره دستگاه لیزر خواهیم پرداخت. 

  • آرامش خاطر 

با سرویس دهی و پشتیبانی فنی که به وسیله یک تیم مجرب تسهیل می‌شود، می‌توانید اطمینان و آرامش خاطر بیشتری داشته باشید که اگر آسیبی در دستگاه لیزر نمایان شد، هزینه‌های آن باید به وسیله مالک دستگاه پرداخت شود. 

  • فرصت‌های رشد 

اجاره دستگاه لیزر با بررسی هزینه قابل پیش‌بینی هفتگی یا ماهانه، به این معنی است که شما می‌توانید فرمولی برای رشد کلینیک خود طراحی کنید تا سود بیشتری کسب نمایید. همچنین، شما می‌توانید هزینه هر جلسه لیزر و هزینه‌های جانبی مانند حقوق پرسنل را محاسبه کرده تا فرمول مناسبی برای رشد کسب و کار خود پیدا کنید. 

مزایای اجاره دستگاه لیزر چیست؟

پیشنهاد مطالعه: قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

  • مقیاس پذیری 

از این اصطلاح به منظور توصیف گزینه‌های مشتریان در رابطه با انتخاب تجهیزات و دستگاه‌های لیزر استفاده می‌شود. در حقیقت، عاملی که اهمیت زیادی برای مشتری دارد، برخورداری از دستگاه با کیفیت و ایمن است. 

مهمترین نکات هنگام اجاره دستگاه لیزر چیست؟ 

اگرچه اجاره دستگاه لیزر مزایای زیادی دارد؛ اما معایبی نیز دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم پرداخت. 

  • ارزش اقساط 

از این اصطلاح، در اقتصاد مهندسی استفاده می‌شود و به ارزش فروش تجهیزات، در پایان دوره استفاده گفته می‌شود. پزشکانی که از تجهیزات اجاره‌ای استفاده می‌کنند، نمی‌توانند از فروش پایان دوره، بخشی از اصل پول خود را بازگردانند. 

  • خسارات وارده به دستگاه 

دستگاه‌های لیزر دارای قطعات حساسی هستند که مدتی پس از مصرف، مستهلک می‌شوند و اگر پایان عمر دستگاه‌های لیزر در مطب پزشکانی باشد که دستگاه‌ها را اجاره کرده‌اند، هزینه تعمیرات با آن‌ها خواهد بود. حال این که ممکن است، عمر این دستگاه‌ها به پایان رسیده باشد.

لازم به ذکر است که در اجاره دستگاه‌های لیزر، سود اصلی متعلق به صاحب دستگاه خواهد بود؛ از این رو خرید اقساطی دستگاه لیزر به صورت نو و دست دوم، روشی ایمن‌تر از اجاره آن است. همچنین امکان خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد از اسکان پویا طب وجود دارد.

شرایط اجاره دستگاه لیزر چیست؟ 

 اجاره دستگاه‌ها لیزر، شرایطی دارد که باید توسط مالک و مصرف‌‌کننده دستگاه رعایت شود. مهم‌ترین شرایط اجاره دستگاه‌های لیزر عبارت است از: 

  • دستگاه‌های مورد نیاز، برای مدت زمان معینی اجاره داده می‌شوند.
  • درآمد حاصل از دستگاه‌ها به صورت درصدی از قبل مشخص می‌شوند. 
  • هنگام اجاره دستگاه باید قرارداد بین طرفین نوشته شود. 
  • مصرف‌کنندگان باید آموزش‌های لازم به منظور کار با دستگاه را به صورت رایگان، دریافت کنند. 
  • هزینه‌های انتقال دستگاه به مرکز درمانی را باید شرکت اجاره دهنده پرداخت کند. 
  • مراکز درمانی می‌توانند به صورت همزمان چند مدل دستگاه را اجاره کرده و استفاده نمایند. 

آنچه در این مقاله آموختیم 

در این نوشته سعی کردیم شما را با اجاره دستگاه لیزر، مزایا و معایب آن آشنا کنیم. امروزه پیشرفت فناوری و تکنولوژی در حوزه لیزر درمانی، موجب شده تا افراد زیادی به لیزر درمانی روی آورند. تنوع و کیفیت دستگاه‌های لیزر، روز به روز در حال افزایش است؛ بنابراین هزینه و قیمت دستگاه‌های لیزر نیز، افزایش پیدا کرده است. 

اگرچه اجاره دستگاه لیزر، مزایای زیادی دارد؛ اما ریسک خرید دستگاه‌ لیزر کمتر است و سود بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما در شرکت تجهیزات پزشکی اسکان پویا طب می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و به تجهیز کلینیک زیبایی بپردازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02188881394 و 09120807639 تماس حاصل فرمایید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 0 / 5. تعداد رای: 0

نظری ثبت نشده است!

محمد حسین حقانیمشاهده نوشته ها

محمد حسین حقانی هستم. مترجم و کارشناس تولید محتوا در زمینه سلامت و زیبایی. خرسندم که با انتشار مقالات و دانستنی‌های متعدد در این زمینه، سعی در افزایش سطح آگاهی شما عزیزان دارم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!