خرید دستگاه لیزر

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه پزشکی و زیبایی، راه‌حل‌های راحت‌تر و کاربردی‌تری برای از بین بردن موهای زائد بدن، کشف شده است. بهترین و موثرترین روش برای حذف موهای زائد بدن، استفاده از انواع دستگاه لیزر موهای زائد می‌باشد. این دستگاه‌ها با دارا بودن قابلیت‌های ویژه، به بهترین شکل ممکن، موهای زائد هر ناحیه‌ای از بدن را از بین می‌برند. تولید انواع دستگاه لیزر موهای زائد، کلینیک‌های زیبایی را مجاب به خرید دستگاه لیزر کرده است؛ به همین دلیل کلینیک‌ها و افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، حتما ابتدا باید راهنمای خرید دستگاه لیزر را مطالعه کنند.

نکات مهم قبل از خرید دستگاه لیزر

از آنجایی که دستگاه‌های لیزر، در برندها، کشورهای سازنده، قابلیت‌ها، امکانات و مواردی از این قبیل، تفاوت‌های فراوانی دارند، انتخاب دستگاه مناسب برای رفع نیاز کاربران، ممکن است کمی دشوار باشد. از این رو ما در این مقاله از اسکان پویا طب ، سعی کردیم تا بهترین راهنمای خرید دستگاه لیزر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید در انتخاب بهترین دستگاه لیزر، آمادگی‌های لازم را داشته باشید.

ضمن اینکه شرکت اسکان پویا طب، با داشتن چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع دستگاه لیزر و دستگاه جوانسازی پوست، قادر است نیاز شما کاربران را در زمینه خرید دستگاه لیزر، برطرف کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر، تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

قبل از خرید دستگاه لیزر، باید به چه نکاتی توجه داشت؟

قبل از خرید دستگاه لیزر، باید به چه نکاتی توجه داشت؟

پیش از آنکه بخواهید اقدام به خرید دستگاه لیزر موهای زائد کنید، باید به مواردی از جمله نوع دستگاه، قدرت سیستم خنک‌کننده و منبع نور لیزر توجه داشته باشید. گفتنی است که خرید دستگاه لیزر، به عوامل مختلفی از جمله: خدمات پس از فروش، گارانتی و مواردی از این قبیل بستگی دارد. همچنین قبل از خرید چنین دستگاهی، باید با یک سری فاکتورهای دستگاه مد نظرتان، آشنا شوید، که در ادامه به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم:

  • طول موج‌های کاری دستگاه
  • توان خروجی دستگاه
  • هندپیس‌های دستگاه
  • توان داخلی
  • سنسورها و سیستم عیب‌یابی هوشمند
  • قابلیت استفاده یا عدم استفاده از ژل در دستگاه
  • توان و اصالت لیزربار
  • شرکت تولیدکننده و ارائه دهنده دستگاه
  • مجهز بودن دستگاه به سیستم کولینگ پوست

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

انواع دستگاه های لیزر موهای زائد

  • لیزر الکساندرایت

یکی از محبوب‌ترین روش‌های لیزر موهای زائد، روش الکساندرایت است. مزیت اصلی لیزر الکساندرایت این است که، دارای سیستم طول موج کوتاه‌تری نسبت به انواع دیگر لیزرها است و می‌تواند ناحیه بزرگ‌تری از پوست را، سریع‌تر تحت تأثیر قرار دهد.

  • لیزر روبی

لیزر روبی، یکی از قدیمی‌ترین انواع روش‌های لیزر موهای زائد است و این روش بیشتر برای افرادی که موهای روشن یا ظریف و پوست روشن دارند، مناسب است. در مقایسه با فناوری‌های جدید لیزر، لیزر روبی می‌تواند زمان‌برتر باشد؛ زیرا هر بار ناحیه کوچک‌تری از پوست را پوشش می‌دهد.

  • لیزر دایود

لیزر دایود، یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روش‌های لیزر موهای زائد است. این روش برای پوست‌های روشن تا متوسط ​​طراحی شده است. در مقایسه با سایر روش‌های لیزر مانند الکساندرایت یا روبی، لیزر دایود نور را با طول موج بیشتری ساطع می‌کند و خطر آسیب پوست را نسبت به لیزرهای با طول موج کوتاه‌تر کاهش می‌دهد. علاوه بر این، لیزر دایود دارای سرعت تکرار سریعی است؛ به این معنی که می‌تواند مناطق بزرگی از بدن را به سرعت تحت تأثیر قرار دهد.

  • لیزر YAG

لیزر YAG یک لیزر مناسب برای پوست‌های تیره است. لیزر موهای زائد با این روش می‌توانند دردناک‌تر باشد و همچنین تأثیر کمتری روی موهای نازک داشته باشد. یکی از مزیت‌های این نوع لیزرها این است که از طولانی‌ترین طول موج در بین سایر روش‌های لیزر موهای زائد استفاده می‌کند. برای انجام هر کدام از روش‌های ذکر شده، نیاز به خرید دستگاه لیزر موهای زائد مخصوص به خود است که تمامی این دستگاه را می‌توانید از شرکت اسکان پویا طب تهیه نمایید.

راهنمای خرید دستگاه لیزر

راهنمای خرید دستگاه لیزر

در مواقعی که قصد خرید دستگاه لیزر را دارید، باید برخی فاکتورهای مهم حین خرید این نوع محصولات را بشناسید. در این راستا، ما برای سهولت در خرید شما، یک راهنمای خرید دستگاه لیزر جامع را معرفی کرده‌ایم.

توجه به قیمت دستگاه لیزر

از آنجایی که امروزه، دستگاه‌های لیزر زیادی در بازار، با برندها و مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند و نسبت به دستگاه‌هایی مثل اپیلیدی، عملکرد بهتری ارائه می‌دهند، قیمت آن‌ها نیز گران‌تر است. با وجود گران بودن دستگاه‌های لیزر، شما می‌توانید کل بدن‌تان را لیزر کرده (فول بادی) و از موهای زائد بدن، رهایی یابید. نکته مهم که در این بین باید به آن اشاره کنیم این است که، هزینه انجام اپیلاسیون در طول یک سال، بیشتر از هزینه لیزر خواهد بود.

توجه به قیمت دستگاه لیزر

مطالب پیشنهادی: خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد

تطابق دستگاه لیزر با نیاز شما

زمانی که قصد خرید دستگاه لیزر را دارید، باید این محصول را بر اساس نوع نیازتان خریداری کنید و مدلی که کارایی استثنایی را به شما ارائه می‌دهد، انتخاب کنید. باید بدانید که طول موج استاندارد دستگاه لیزر، 810 نانومتر است؛ بنابراین دستگاه لیزری را خریداری کنید که طول موج 800 تا 900 نانومتر داشته باشد.

توجه به برند و کشور سازنده

از آنجایی که به مازاد دیده می‌شود که، اجناس و دستگاه‌های تقلبی، در بازار به خریداران عرضه می‌شود، توجه به برند دستگاه لیزر مد نظرتان، حائز اهمیت است. سعی کنید در انتخاب دستگاه لیزر مورد نیاز خود، حوصله به خرج دهید و تمام مشخصات و ویژگی‌های دستگاه را مطالعه کنید.

معمولا برندهای خارجی، کیفیت ایده‌آل‌تری دارند و خریداران، اکثرا اقدام به خرید دستگاه لیزر خارجی می‌کنند. کشورهای آمریکا و کره، معمولا دستگاه‌های لیزر فوق‌العاده‌ای تولید می‌کنند. از جمله بهترین دستگاه‌ لیزر موهای زائد نیز می‌توان به؛ دستگاه‌های الکساندرایت و دایود اشاره کرد.

توجه به برند و کشور سازنده

شرایط خرید اقساطی

از آنجایی که دستگاه‌های لیزر، قیمت بالایی دارند، سعی کنید از شرکتی اقدام به خرید اینگونه دستگاه کنید که امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد.

ضدآب بودن دستگاه

ویژگی ضدآب و ضد رطوبت بودن این دستگاه‌ها، برای نوع خانگی آنها بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو، افراد می توانند در حمام، اقدام به حذف موهای زائد بدن خود، با لیزر کنند.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش در دستگاه لیزر، یک امر مهم به حساب می‌آید تا در صورت بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به تعمیر، با مراجعه به نمایندگی مربوطه، امکان رفع مشکل، وجود داشته باشد. حداقل گارانتی دستگاه لیزر، باید یک سال باشد.

شرایط خرید اقساطی

بررسی توانایی دستگاه لیزر در پاک کردن تاتوی موجود بر روی پوست

در زمان خرید دستگاه لیزر، دانستن اهداف خریدار و کارکردهایی که دستگاه مورد نظر ارائه می‌دهد، مهم است. به عنوان مثال، شخص خریدار می‌خواهد که دستگاه لیزر مد نظر وی، علاوه بر قابلیت لیزر موهای زائد، امکان پاک کردن تاتو را نیز داشته باشد.

تعداد شات در هر بار تابش لیزر چقدر است؟

تعداد شاتی که دستگاه‌های لیزر امروزی به سطح پوست وارد می‌کنند، بی‌نهایت بوده و نیازی به شارژ مجدد ندارند.

تجهیزات جانبی حین خرید دستگاه لیزر چه مواردی هستند؟

سری‌ها، عینک محافظ چشم و پایه نگهدارنده.

ضدآب بودن دستگاه

برداشت پایانی

در صورتی که چند وقتی است که درگیر خرید دستگاه لیزر هستید، با مطالعه این مقاله؛ که به عنوان یک راهنمای جامع برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد است، می‌توانید اقدام به خرید دستگاه مورد نیازتان کنید. همچنین جهت خرید انواع این مدل دستگاه و دستگاه‌های جوانسازی پوست و اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد ، می‌توانید از همکاران ما در اسکان پویا طب، کمک دریافت کنید. کافی است، که از طریق راه‌های ارتباطی که در اختیارتان قرار داده شده است، با همکاران ما تماس حاصل کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 0 / 5. تعداد رای: 0

نظری ثبت نشده است!

محمد حسین حقانیمشاهده نوشته ها

محمد حسین حقانی هستم. مترجم و کارشناس تولید محتوا در زمینه سلامت و زیبایی. خرسندم که با انتشار مقالات و دانستنی‌های متعدد در این زمینه، سعی در افزایش سطح آگاهی شما عزیزان دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *