دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

امروزه استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه، به عنوان یکی از مدرن ترین روش های جوانسازی پوست شناخته می شود. این دستگاه که جدیدترین نسل میکرونیدلینگ است، با روش رادیو فرکانسی انجام می شود. همچنین برای تضمین در ایمنی بیمار، این دستگاه دارای مجوز FDA است. سیستم عملکرد این دستگاه، همانند دستگاه آر اف فرکشنال است؛ اما تفاوتی که این دو باهم دارند در این است که، دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه، فرایند تحریک پوست به کلاژن سازی و تولید الاستین را با کم ترین تهاجم و صدمه، انجام می دهد و منجر به برطرف کردن جای جوش، لکه های پوستی و اسکار و نیز حذف چین و چروک های پوست می شود.

اگر بخواهید دقیق تر، با دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه آشنا شوید، باید بگوییم که این دستگاه، همانند دستگاه آر اف فرکشنال، به صورت ترکیبی عمل می کند؛ یعنی در روش ویواسه، برای جوانسازی پوست، از دو فناوری لیزر و سوزنی استفاده می شود. اکثر متخصصان بر این باورند که، اگر بیمار قصد دارد که بهترین نتایج را از این روش به دست آورد، باید 3 تا 4 جلسه، در فواصل حداکثر 6 هفته ای، جلسات درمانی را طی کند.

معرفی دستگاه ویواسه از زبان بهترین پزشکان زیبایی

نحوه کار و کاربرد دستگاه آر اف ویواسه

نحوه عملکرد دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه به این صورت است که، یک انرژی گرمایی از سوی نیروی فرکانس رادیویی، ایجاد شده و توسط فناوری میکرونیدلینگ، به لایه میانی پوست اعمال می شود. گفتنی است که، آسیبی که این دستگاه به پوست وارد می کند، کنترل‌شده می باشد و با تحریک پوست، فرایند تولید الاستین و کلاژن، صورت می گیرد. در نیتجه، پوست صاف و سفت می شود.

از جمله کاربردها و مزایای دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای انواع پوست
  • روش درمانی بدون درد، در تمام مراحل
  • دریافت نتیجه عالی؛ به دلیل استفاده از میکرونیدلینگ و فرکانس رادیویی در این روش
  • ظاهر شدن پوستی محکم و صاف

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 5 / 5. تعداد رای: 2

نظری ثبت نشده است!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *