خرید دستگاه لیزر موهای زائد و قیمت 1402

راه‌های گوناگونی همچون اپیلاسیون، لیزر، موم و غیره، برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد؛ که در میان آنها، دستگاه لیزر با بازدهی بالا و اثربخشی بیشتر، بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای خلاص شدن از موهای زائد به حساب می‌آید. استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد در واقع یک راه حلی بسیار موثر و دائمی برای رهایی از موهای زائد می‌باشد چرا که فناوری و تجهیزاتی که در دستگاه لیزر موهای زائد استفاده شده می‌توانید موهای زائد را بدون درد و آسیب از بین ببرید.

اکثر دستگاه‌های لیزر موهای زائد که در بازار موجود می‌باشند در دو نوع سالنی و خانگی هستند و برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر موهای زائد، می‌توانید با کارشناسان فروش اسکان پویا طب تماس (۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴) برقرار کنید.

پیش از انتخاب و خرید دستگاه لیزر، بهتر است با برندها و کارایی انواع دستگاه‌های موجود در بازار، آشنا شوید؛ از این رو پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مقاله از اسکان پویا طب با ما همراه باشید تا شما را در این امر راهنمایی کنیم.

بررسی دستگاه لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد به وسیله دستگاه‌های مخصوص لیزر، بهترین، موثرترین و کاربردی‌ترین شیوه برای حذف دائمی موهای زائد بدن است. در این شیوه، اشعه لیزر به سطح پوست و محل رویش موهای زائد تابانده می‌شود و پس از آن، اشعه به عمق پوست نفوذ کرده و ریشه مو را هدف قرار می‌دهد؛ در نهایت طول موج لیزر به انرژی گرمایی تبدیل شده و در اثر حرارت، ریشه مورد هدف سوزانده می‌شود و موی زائد مورد نظر از بین می‌رود.

به طور کلی کیفیت و عملکرد انواع دستگاه‌های لیزر با یکدیگر بسیار متفاوت است؛ از این رو اگر یک جستجوی ساده در فضای مجازی داشته باشید، با انواع مختلفی از مدل‌های آن روبه‌رو خواهید شد. با توجه به تکنولوژی به کاررفته در دستگاه‌های لیزر موهای زائد، کاربرد و موارد استفاده از آن متفاوت است. با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، به تدریج کارایی و تاثیر آنها بهبود و عوارض احتمالی ناشی از آن، کاهش پیدا کرد.

تفاوت اصلی میان دستگاه‌های لیزر، نوع تکنولوژی به کار رفته و طول موج ساطع شده در آنها است. عموما دستگاه‌‎های لیزر موجود در بازار از ۳ طول موج ۷۵۵ نانومتر (معروف به الکساندرایت)، ۸۰۸ نانومتر (دایود) و ۱۰۶۴ نانومتر (ان دی یاگ) بهره می‌برند. هر یک از طول موج‌های نام برده شده، مناسب برای تیپ‌های پوستی مختلف و عمق نفوذ فولیکول تعریف شده است.

لازم به ذکر است، مقدار عمق نفوذ و نوع موی هر نقطه از بدن با سایر نقاط متفاوت است. با توصیفات ارائه شده می‌توان به این نتیجه رسید که هر دستگاه، مناسب گروه خاصی از افراد است؛ به عنوان مثال، دستگاه‌های لیزر دایود مناسب موهای ضخیم و رنگ پوست‌ تیره و سبزه است.

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

محصول پیشنهادی: خرید دستگاه آر اف فرکشنال

لیست قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

در لیست زیر، قیمت خرید دستگاه‌های لیزر موهای زائد ذکر شده است؛ توجه داشته باشید این نرخ‌ها در یک مدل خاص بررسی شده‌اند.

نام دستگاه لیزر مو زائد توضیحات قیمت حدودی
الکساندرایت کندلا 2023
  • دیودهای لیزری در طیف فروسرخ با طول موج 755 نانومتر
  • قابل استفاده برای پوست روشن و سبزه
  • رفع مؤثر موهای زائد
  • دارای کولینگ و خنک کننده قوی
  • نمایشگر 15 اینچ
  • قابلیت تعویض هندپیس
  • هندپیس پیشرفته
  • دارای تاییده FDA
  • توان خروجی 2000
  • تنوع در کاربرد
1,999,000,000
لیزر موهای زائد دایود ۲۰۲۳
  • دو هندپیس 2000 وات
  • دارای 50 میلیون شات
  • دو اسپات
  • دارای سیستم تصفیه آب
  • فیلترهای قابل تعویض
  • بازدهی بالا
  • بدون آسیب به بافت پوست
  • بدون درد
  • صفحه نمایش LCD 14 اینچ
۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت
  • طول موج 950 الی 1200 نانومتر
  • توان خروجی 3000 وات
  • انرژی آی پی ال:j50-1
  • انرژی آراف:j50-1
  • تحریک کلاژن‌سازی
  • جوانسای
  • رفع سریع موهای زائد
  • صفحه نمایش LCD 12 اینچ
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط خرید دستگاه لیزر موهای زائد از اسکان پویا طب

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه لیزر موهای زائد، باید حتما به یکسری از نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ زیرا در صورت انتخاب اشتباه و نادرست، ضررهای مالی و حتی جانی در پی خواهد داشت. از این رو، ما در تمامی نوشتارهای خود همواره تاکید داریم که در هنگام تهیه تجهیزات پزشکی به خصوص دستگاه‌های لیزر دقت کافی را داشته باشید و آنها را تنها از مراجع و مراکز معتبر فروش و توزیع، به همراه اطمینان از صحت کیفیت کالا و تاییدیه استانداردهای لازم تهیه فرمایید.

اسکان پویا طب به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه کننده تجهیزات پزشکی، بهترین قیمت‌ را به شما عزیزان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید انواع دستگاه لیزر موهای زائد را با بهترین قیمت و تضمین اصالت کالا از اسکان پویا طب خریداری کنید؛ جهت کسب اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با ما در تماس (۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴) باشید.

معرفی انواع دستگاه لیزر موهای زائد 2023

آیا دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد نسبت به دستگاه نو لیزر موهای زائد ارزش خرید دارد؟

شاید بسیاری از افراد با توجه به شرایط و محدودیتی که دارند، توانایی خرید دستگاه نو لیزر موهای زائد را نداشته باشند و به سمت خرید دستگاه دست دوم لیزر موهای زائد روی بیاورند، به همین خاطر خرید دست دوم لیزر موهای زائد می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای افراد خریدار باشد. البته که در هنگام خرید دستگاه لیزر دست دوم باید به عوامل زیادی مثل کارکرد، کیفیت و کارایی دستگاه دقت کنید. اگر دستگاه لیزر دست دوم در شرایط عالی و بدون ایراد فنی باشد، قطعا ارزش خرید آن بسیار بالا است. همچنین برای خرید دستگاه لیزر دست دوم می‌توانید از مشاورین اسکان پویا طب کمک بگیرید

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

به طور کلی دستگاه‌های لیزر موهای زائد، در دو نوع تماسی و غیرتماسی تولید و عرضه می‌شوند. در دستگاه‌های لیزر تماسی، بخش هندپیس مستقیماً با سطح پوست در تماس است و با حرکت روی آن، تابش اشعه به رفع موهای زائد کمک می‌کند. در دستگاه‌های لیزر موهای زائد غیرتماسی، بخش هندپیس با پوست برخوردی ندارد و فقط با شات زدن، پرتوهای خروجی روی پوست پرتاب می‌شود.

لازم به ذکر است، فناوری‌های به کار رفته در انواع دستگاه‌های لیزر متفاوت است و تاثیر مستقیمی در از بین بردن فولیکول‌های مو دارد؛ از این رو شناخت دستگاه‌های لیزر بسیار مهم و ضروری است. در ادامه قصد داریم شما را با مطرح‌ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد موجود در بازار و کلینیک‌های زیبایی آشنا می‌کنیم.

بررسی عملکرد دستگاه لیزر سه طول موج

  • دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

دستگاه الکساندرایت با استفاده از طول موج قوی ۷۵۵ نانومتر و ایجاد گرما، فولیکول‌های مو را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث از بین رفتن آنها می‌شود. شیوه کار در این لیزر به روش غیر تماسی است و هنگام کار نیاز به ژل نیست. کولینگ قدرتمند الکساندرایت، باعث خنک شدن سطح پوست زیباجو و جلوگیری از سوختگی آن می شود؛ در این صورت فرد در هنگام لیزر، احساس درد و سوزش شدیدی نمی‌کند. این دستگاه برای افرادی که پوست روشنی دارند، عملکرد بهتری دارد. از دیگر مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت، می‌توان به سر قابل تعویض آن اشاره کرد که برای افرادی که نسبت به این موضوع حساس هستند، گزینه مناسبی است.

  • دستگاه لیزر موهای زائد دایود

در این نوع دستگاه با استفاده از روش تماسی، رفع موهای زائد انجام می‌شود و بخش هندپیس با حرکت روی پوست، فولیکول‌های مو را از بین می‌برد. برای اینکه فرآیند حرکت هندپیس آسان‌تر باشد از ژل‌های مخصوص بر روی پوست استفاده می‌شود. این ژل‌ها از سوختگی احتمالی جلوگیری می‌کنند و سطح پوست را خنک نگه می‌دارند. طول موج خروجی از دستگاه دایود، 808 نانومتر و مناسب پوست‌های تیره رنگ است؛ این دستگاه در رفع خالکوبی و تتو نیز کاربرد دارد.

شرایط خرید دستگاه لیزر موهای زائد از اسکان پویا طب

  • دستگاه لیزر موهای زائد ایلایت (e-light)

دستگاه ایلایت، ترکیبی از دو فناوری RF و IPL و دارای سیستم خنک کننده لایه اپیدرمی است. IPL سیستمی است که باعث ایجاد نور شدید پالسی شده و با گرم‌کردن سطح مورد نظر، پوست را برای تاثیرگذاری بیشتر RF آماده می‌کند. آر اف با امواج رادیویی، فرکانس نفوذپذیری بالایی دارد و به سطح اپیدرم پوست به طور مستقیم اثر می‌گذارد و باعث از بین‌ رفتن فولیکول‌های مو می‌شود. این دستگاه علاوه بر رفع موها زائد در کلاژن سازی و جوانسازی پوست موثر است. لازم به ذکر است، این دستگاه مناسب تمامی پوست‌ها است.

  • دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس (برترین دستگاه لیزر موهای زائد)

اکنون به معرفی تکنولوژی می‌پردازیم که مجموع سه طول موج را دارا می‌باشد و توانایی ساطع کردن آنها را به صورت همزمان دارد. دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس، با در اختیار داشتن طول موج‌های الکس، دایود و ان دی یاگ، قابلیت ساطع کردن هر سه طول موج، با هر بار تابش را دارد. این دستگاه لیزر، مناسب تمامی پوست‌ها بوده و می‌توان آن را موثرترین و برترین دستگاه برای حذف دائمی موهای زائد دانست. این دستگاه که جزء نسل هشتم دستگاه‌های لیزر موهای زائد میباشد، دارای لیزر بار و لیزر سورس قدرتمند ساخت آمریکا بوده و هندپیس سوپر کولینگ مجزا با قدرت -15 درجه سانتی گراد دارد.

دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس از استاندارد‌های FDA آمریکا، CE مدیکال اروپا و ISO برخوردار است و 1800 وات توان دارد؛ همچنین این دستگاه توانایی کاربری مداوم بیش از 21 ساعت را دارد.

  • دستگاه لیزر SHR (Super Hair Removal)

دستگاه SHR، تکنولوژی جدیدی در زمینه لیزر موهای زائد ارائه می‌دهد و معایب سیستم IPL را برطرف می‌کند. نوری که از این دستگاه ساطع می‌شود، متمرکز نیست؛ این دستگاه با سرعت بالای خود قادر است نتایج شگفت انگیزی رقم بزند. از مزایای کلیدی این دستگاه لیزر می‌توان به سرعت بالای آن، کاهش زمان شات‌ها و بدون درد بودن آن در تمامی نقاط بدن، اشاره کرد. شایان ذکر است این دستگاه برای تمامی تایپ‌های پوستی قابل استفاده است و 500000 شات طول عمر دارد. با خرید این دستگاه لیزر، از گارانتی بازدهی برخوردار خواهید شد.

مطلب پیشنهادی: تعمیر دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد

قبل خرید دستگاه لیزر موهای زائد یکسری نکات بسیار مهم است که باید به آن توجه داشته باشید. نکاتی شامل:

  • نوع دستگاه لیزر

در بسیاری از فروشگاه‌ها و بازارها، انواع مختلفی از دستگاه‌های لیزر وجود دارد و هر نوع دستگاه لیزر دارای ویژگی‌ها متفاوتی می‌باشد. به عنوان مثال دستگاه لیزر فرکشنال برای مشکلات پوستی و چین و چروک‌ها استفاده می‌شود. قبل از خرید دستگاه لیزر باید نوع دستگاه و نیاز خود را توجه کنید.

  • اثربخشی دستگاه لیزر موهای زائد

برخی دستگاه‌های لیزر با توجه به توان و فناوری که در آن‌ها به کار رفته شده، اثربخشی بیشتری دارند. به همین دلیل توجه کنید که دستگاهی که قصد خرید آن را دارید، قدرت کافی برای از بین بردن موهای زائد بدن را دارد.

  • هزینه

قیمت دستگاه‌های لیزر موهای زائد ممکن است در هر فروشگاه یا بازار متفاوت باشد و معمولاً به عواملی مختلفی مانند نوع دستگاه، کیفیت و کاربردهای آن بستگی داشته باشد. توصیه می‌شود که تا حد امکان قیمت دستگاه‌ها را با هم مقایسه کنید سپس اقدام به خرید آن انجام دهید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

مهم‌ترین نکته خرید دستگاه لیزر، خدمات پس از فروش و گارانتی می‌باشد. دستگاه لیزر توسط فروشنده باید ضمانت داده شود و خدمات پس از فروش مثل تعمیر و تعویض قطعات ارائه دهد.

معرفی دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس

بر همه آشکار است که رفع موهای زائد، از اهمیت ویژه‌ای در میان عموم مردم برخوردار است و این مسئله، از گذشته تاکنون مورد توجه بوده است و انسان‌ها با هر شیوه‌ای و حتی ابزارهای کلاسیک قدیمی، برای حفظ و افزایش بهداشت بدن، اقدام به از بین بردن موهای زائد خود می‌نمایند. از دیرباز برای رفع این نیاز، انسان متوسل به استفاده از ابزارهای متفاوتی شده است که سهولت و اثر بخشی بهتر را در انجام فرآیند مو زدائی برای او به ارمغان بیاورد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، دستگاه‌های لیزر نیز پیشرفت چشمگیری داشته‌اند؛ در ادامه قصد داریم شما را با جدیدترین و بهترین تکنولوژی به رفته آشنا کنیم.

دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس، پس از ورود به بازار مورد توجه بسیاری از کلینیک‌های برتر و پزشکان متخصص و نام آشنا در این حوزه قرار گرفت. این دستگاه با بهره‌گیری از سیستم خنک کننده پیشرفته که برای هندپیس طراحی شده است، میزان عوارض ناشی از فرآیند لیزر موهای زائد را به حداقل رسانده و تاکنون مطلبی از آسیب یا عارضه ناشی از کار با این دستگاه گزارش نشده است. در ادامه قصد داریم برای آشنایی بیشتر، به طور مفصل به بررسی ویژگی‌های این دستگاه بپردازیم.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

اهمیت دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس

تکنولوژی دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس

فناوری و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس به گونه‌ای است که توانایی بهره‌گیری ار 3 طول موج به صورت همزمان و مجزا را دارد؛ در این صورت، موهای زائد در هر مقدار عمق نفوذ در سطح پوست، به طور کامل (بالب، بالج و پاپیلا) از بین ببرید. لازم به ذکر است، این دستگاه مناسب با هر تیپ پوستی است. با توجه به امکان افزایش تعداد شات تا 20 هرتز، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و طول درمان خود را کاهش دهید.

سیستم خنک کننده هندپیس که در دستگاه آیس پلاتینا پلاس تعبیه شده است، باعث می شود دمای هندپیس در حین ساطع کردن و تابش اشعه لیزر کنترل شود و حین استفاده و تماس بر سطح پوست از بروز عوارضی همچون سوختگی و درد جلوگیری کند. با متعادل نگه داشتن دمای هندپیس، عملکرد دستگاه در حالت عادی حفظ شده و باعث عدم اختلال در عملکرد قبضه یا هندپیس می‌شود.

جدیدترین تکنولوژی رفع موهای زائد؛ دستگاه لیزر سه طول موج

بررسی عملکرد و کاربردی دستگاه

کاربری آسان یکی از مهمترین نکاتی است که باید در حین خرید این قبیل دستگاه‌ها به آن توجه داشت. سیستم عامل و کاربری بسیاری از دستگاه‌های لیزر موی زائد به گونه است که پزشک یا اپراتور حداقل برای مدتی در هنگام کارکردن با آن، دچار سردرگمی می‌شوند و از بسیاری از امکانات دستگاه بی اطلاع می‌مانند. تمام تجهیزات سخت افزاری دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس از پیشرفته‌ترین و معتبرترین کیفیت‌های موجود بهره گرفته است و موفق به کسب مجوز معتبر FDA آمریکا شده است.

جدیدترین شیوه رفع موهای زائد

خرید دستگاه آیس پلاتینا پلاس از بهترین فروشگاه تجهیزات پزشکی

اگر قصد خرید دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس را دارید، آن را فقط از مرجع رسمی تولید و توزیع آن یعنی مجموعه شرکت اسکان پویا طب با بیست سابقه درخشان در آموزش و خدمات تهیه فرمایید و ضمن اخذ مشاوره‌های لازم و رویت استانداردهای مختلف از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

شما همینطور می‌توانید از پشتیبانی بلند مدت محصولات خریداری شده خود از شرکت بهره مند شوید. آموزش نحوه استفاده از تجهیزات خریداری شده به شما رایگان می‌باشد و برای هر مدت که نیاز داشته باشید کارشناسان فنی مجموعه آموزش ها و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

گارانتی محصولات تضمین دهنده ی اصالت کیفیت است که از سوی این شرکت برای هر یک از محصولات خود صادر می‌کند. فروش دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس تنها از طریق مجموعه شرکت‌های اسکان پویا طب مورد تأیید است و این دستگاه و بسیاری از دستگاه‌های لیزر موی زائد در انحصار این مجموعه می‌باشند.

جدیدترین شیوه ربع موهای زائد

نگاهی گزیده به خرید دستگاه لیزر

مجهز نمودن کلینیک‌های پزشکی و زیبایی در ارتقای سطح آنان، بسیار موثر است. هر چه کلینیک مجهز‌تر باشد، متقاضیان و زیباجویان بیشتری را به خود جذب می‌کند. برای افزایش اعتبار یک کلینیک و مرکز، خرید دستگاه‌ها و تجهیزات با کیفیت، اثربخشی مثبتی در مجموعه ایجاد می‌‎کند. ما در این نوشته سعی داشتیم با معرفی انواع دستگاه‎‌ها، شما را در خرید دستگاه لیزر موهای زائد راهنمایی کنیم.

در بالا این صفحه، لیست قیمت دستگاه‌های لیزر درج شده است که پیشنهاد می‌شود جهت استعلام نهایی، با کارشناسان ما در ارتباط (۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴) باشید. در پایان حتما به این توجه داشته باشید که از خرید دستگاه‌های لیزر غیر اصل و بدون گارانتی خودداری کنید و با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و دارای سابقه که کیفیت و کارایی اجناس را تضمین می‌کنند، اقدام به خریداری کنید.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد چقدر است؟

قیمت دستگاه‌ لیزر موهای زائد متناسب با نوع برند، مشخصات فنی و سال ساخت دستگاه متغیر است. برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان اسکان پویا طب (۰۲۱۸۸۸۸۱۳۹۴) تماس بگیرید.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است؟

دستگاه لیزر آیس پلاتینا پلاس، الکساندرایت و ایلایت (e-light) از جمله بهترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین رای 5 / 5. تعداد رای: 1

نظری ثبت نشده است!

محمد حسین حقانیمشاهده نوشته ها

محمد حسین حقانی هستم. مترجم و کارشناس تولید محتوا در زمینه سلامت و زیبایی. خرسندم که با انتشار مقالات و دانستنی‌های متعدد در این زمینه، سعی در افزایش سطح آگاهی شما عزیزان دارم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *